سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در آستانه برگزاری مانور «الرکن الرشید ۴» در نواره غزه گفت این مانور تأکیدی بر وحدت مقاومت است و مقاومت از مبارزات ملت فلسطین به ویژه در کرانه باختری حمایت می‌کند.

حماس: مانور «الرکن الشدید» تأکیدی بر وحدت مقاومت است

به گزارش قدس‌آنلاین، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز دوشنبه گفت که مانور «الرکن الشدید ۴» تأکیدی بر این مسئله است که تهدیدات دشمن صهیونیست به حمله و تجاوز علیه ملت فلسطین هرگز موجب توقف مقاومت نمی‌شود و مقاومت از مبارزات ملت فلسطین به ویژه در کرانه باختری حمایت می‌کند.

سخنگوی جنبش حماس امروز دوشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد: این مانورها بیانگر موضع واحد و یکپارچه اتاق مشترک مقاومت است همانگونه که روز گذشته نیز شاهد بازدید میدانی فرماندهان اتاق مشترک مقاومت از نوار مرزی غزه بودیم.

وی تأکید کرد که غزه بخشی از سرزمین فلسطین است و مقاومت آماده مقابله با هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی است و به آماده سازی خود برای کامل کردن پروژه آزادسازی فلسطین ادامه می‌دهد.

گروه‌های مقاومت فلسطین قرار است فردا سه شنبه مانور «الرکن الشدید۴» را در نوار غزه برگزار کنند.این رزمایش با هدف ارتقا و سنجش آمادگی مقاومت در غزه برگزار خواهد شد.

گروه های مقاومت فلسطینی ۲۸ دسامبر۲۰۲۲ (۷ دیماه ۱۴۰۱) رزمایش «الرکن الشدید۳» را در مرزهای نوار غزه با سرزمین های اشغالی برگزار کردند.

این رزمایش برای سنجش سرعت واکنش مقاومت در هر حادثه اضطراری و آزمایش آمادگی رزمندان برای عملیات و مقابله با تجاوز دشمن برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.